Standardowe lekcje języka nudzą dzieci. Maluchy szybko się zniechęcają i nie uczestniczą w zajęciach czynnie. Podczas gdy dla dorosłych nauka jest żmudnym procesem ciągłego powtarzania informacji, dzieciom zapamiętywanie przychodzi łatwo i naturalnie, w trakcie beztroskiej zabawy. W naszej Akademii język poznajemy podczas codziennych czynności. Dzieci uczestniczą w spotkaniach z lektorem (który rozmawia z pociechami wyłącznie po angielsku) każdego dnia, podczas zabawy, zajęć sportowych, plastycznych, posiłków itp. ? w ten sposób naturalnie chłoną wiedzę?
Dance, czyli zajęcia taneczno-rozwojowe łączące w sobie tańce niemal z całego świata (Samba, Cha-Cha, Hip-Hop, balet oraz taniec nowoczesny) z ćwiczeniami motywacyjnymi.
Zajęcia umuzykalniające.
Program obejmuje: naukę piosenek, ćwiczenia ortofoniczne i dykcyjne, kształtowanie wrażliwości muzycznej dzieci.
Metoda rytmiki jest wszechstronną metodą słuchowo – ruchową, ściśle powiązaną
z muzyką. Pierwszym jej etapem jest rozwijanie u dzieci koordynacji
słuchowo – ruchowej, poprzez ćwiczenia reakcji na bodźce dźwiękowe,
poznawanie cech dźwięków: ich wysokości, czasu trwania oraz kształcenie
umiejętności precyzyjnego odtwarzania rytmu, poczucia tempa, metrum itp.
Muzykoterapia jest to świadome posługiwanie się muzyką w celu usprawniania rozwoju intelektualnego, emocjonalnego, społecznego oraz kształtowania estetycznego i kulturalnego dziecka.
Dzieci z przyjemnością biorą udział we wspólnym muzykowaniu. Śpiewają piosenki i wykonują inscenizacje ruchowe do piosenek. Grają na instrumentach perkusyjnych i tańczą tańce ludowe i nowoczesne. Zapoznajemy dzieci z podstawowymi zagadnieniami muzycznymi, kształtujemy zdolności muzyczne i wszczepiamy zamiłowanie do muzyki. Muzykoterapia pozwala przedszkolakom miło i przyjemnie spędzić dzień w przedszkolu. Jednocześnie uczy, rozwija i bawi.
Bajki terapeutyczne to historie niezwykłe, świadomie napisane tak, by dzieci odnajdywały w nich cząstkę siebie, swoich uczuć, emocji, oraz problemów, z którymi się borykają. Młodzi czytelnicy mogą się utożsamić z bohaterem i przeżyć z nim daną historię, pozostając w bezpiecznym miejscu. Bajka pomagajka wspiera, ponieważ pomaga dzieciom zrozumieć, że bać się, smucić, wstydzić to jest normalne. Inni też przeżywają takie uczucia. Bajka pomagajka daje więc duże poczucie bezpieczeństwa i często uwalnia z poczucia winy. Ale to nie wszystko. Zawiera także wiele wskazówek, co można zrobić by poradzić sobie z problemem.
Ogłada, dobre maniery, bon-ton, konwenans towarzyski, znajomość obowiązujących zwyczajów, form towarzyskich i reguł grzeczności obowiązujących w danej grupie.
Dołożymy wszelkich starań, żeby Planeta Ziemia była szczęśliwa. Celem warsztatów jest wytworzenie trwałych nawyków i zachowań w duchu ekologicznego stylu życia w domu, w przedszkolu i w najbliższym otoczeniu.
Zajęcia polegają na poznawaniu odmiennych kultur, krajów i przeróżnych zakątków świata. Przy pomocy materiałów dydaktycznych: zdjęć, książek, filmów itp. będziemy wspólnie podróżować i poznawać nowe miejsca, nowych ludzi ich kultury i zwyczaje. Dwa razy w roku odwiedzają nas goście (anglojęzyczni) z różnych stron świata.
Ćwiczenia usprawniające aparat mowy.
Głównym założeniem jest to, aby już najmłodsi rozpoczęli naukę tworzenia poleceń i sekwencji obrazkowych. Kolejnym etapem będzie programowanie wizualne sterujące robotem lub innym obiektem. Przygotowując dzieci do myślenia abstrakcyjnego w przyszłości i rozwiązywania problemów, w tym programowania, nauczyciel wykorzystuje treści wszystkich edukacji.
„NAUCZĘ DZIECKO GRAĆ W SZACHY, A O ICH PRZYSZŁOŚĆ MOŻECIE BYĆ SPOKOJNI”
Paul Morphy
Zabawy teatralne to ważny element pracy pedagogicznej przedszkola. Pozwalają one na połączenie wszystkich typów ekspresji dziecięcej: plastycznej, słownej, muzycznej i ruchowej. Teatr, będący z natury rzeczy syntezą sztuk, wykorzystuje wszystkie środki wyrazu artystycznego charakterystyczne dla różnych rodzajów twórczości.
Dodatkowo oferujemy:
zajęcia plastyczno-techniczne,
gimnastyka,
wycieczki, uroczystości, pikniki,
gry i zabawy na świeżym powietrzu,
wizyty poza-przedszkolne (biblioteka, muzea, zoo itp.),
wyjścia do teatru, filharmonii i wiele, wiele innych...